četvrtak, 25. kolovoza 2011.

Došlo vrijeme ,da sa Vama izmijenim ,,moja razmišljanja,,***

DAVORKA I NJEN SVIJETDošlo vrijeme ,da sa Vama izmijenim ,,moja razmišljanja,,***
od Davorka Knežević, 25. kolovoz 2011 u 16:08

Već duže vrijeme čitam,gledam,razmišljam,pratim ..takzvane misterije,tehnike,blogove,prepisane knjige,promocije alternativaca i ostalo....

Jedinstvena snaga svakog ispravnog alternativca,je ,,ljubav u srcu,ljubav u mozgu,čista duša,i tehika kojom vlada.

Razlika između medicine i alternative je u tome,što medicina riješava samo posljedice,a mi alt

ernativci i posljedice i UZROKE.

Svaka tehnika,data iz čiste duše iz srca,svakako pomaže....i tu je kraj veličanja!Izbor svakog čovjeka je samo njegov izbor,i ima pravo birati,ima pravo na zdravlje,sreću i ljubav!!!!!!!!!!

Svaki čovjek ima pravo na zdravlje ,sreću i ljubav!IMA KLJUČ,KOJI JE U NJEGOVIM RUKAMA I SRCU!



Izmišljena imena,kupljeni certifikati,plačanje godišnjih članarina raznim udruženjima,ne znače da su to..pravi,,alternativci!To bar za mene je sve,,nepotrebno,,vrtuljak laži ,nemoći,neznanja!

Preporuka zadovoljnih ljudi,iskrene pohvale,dobro čovjeka,to su za mene uspješni ALTERNATIVCI!



a da ne kažem,koliko straha,panike,šire kojekavi pojedinci???!Imaju uzroke,posljedice,ali riješenja NE.

Jedino riješenje je za sve nas LjUBAV,OPROST,SVIJETLOST,ENERGIJA,POZITIVA,RAD, I KAD SVE TO UMIJEŠAMO MOŽEMO POPITI ČAŠU ELIKSIRA....BOLJITKA!

za vas s ljubavlju Davorka Knežević

Cartoonize Your Photo
Davorka potpisujem do zadnje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bravo Davorka, APSOLUTNA istina, slazem se..i o ja razmiljam na ovu temu vec duze vreme!Nema negativa kod gole istine,stavise postujem te jos vise ♥
Bravo Dadic,apsolutno se slazem s tobom...kiss od mene!
Odlićno draga ♥ sviđa mi se kako si to sročila, i apsolutno ti i je svaka na mjestu...zanimljivo je to što dok imam vremena "misliti" upravo o tome razmišljam...grlim te draga..sve pohvale♥♥♥
Lijepo i istinito. ♥

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET