srijeda, 28. studenoga 2012.

POTREBE

DAVORKA I NJEN SVIJET

Potrebe


Ima potreba svake vrste. Čitam knjigu i naiđem na neke od potreba.

- Emocionalne potrebe.

- Tjelesne potrebe.

-Duhovne potrebe.

-Društvene potrebe.

- Sigurnosne potrebe.

Ima ih svakojake vrste, ovu su samo neke.

Potrebe imaju i ljudi oko nas, svi oni koji se nađu u našem životnom krugu.

I oni izvan kruga. Nama su važni oni u krugu. Tako mi se čini!

Svoje potrebe mogu realizirati u odnosu s drugim ljudima oko sebe.

Ja ispunjavam njihove potrebe, oni moje.

Zgodno bi bilo najprije prepoznati i poredati potrebe po prioritetima.

Makar stvarno ne znam, koja bi na listi bila prva.

Izgleda da se slažem s autorom knjige, poredane su po važnosti, na skali od prva do zadnja. Tko zna kako bi ih poredali, ljudi oko mene?

Bi li ja trebala prepoznati potrebe, osoba koje su mi važne?
Mnogi će se naći sa ovim razmišljam.....

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET