srijeda, 28. studenoga 2012.

ide novi dan.

DAVORKA I NJEN SVIJET

Dobro jutro..... ide novi dan.


Dobro jutro, teče novi dan. Nova prilika za raditi na novom svijetu. Kakav ću danas svijet za sebe zamisliti? Moji odabiri iz zbroja nadolazećih mogućnosti, graditi će danas moj svijet.

Što sve uzimam u obzir dok odlučujem što ću danas činiti? Puno toga, previše toga. Svjesno ili nesvjesno činim korake koji me vode ka nekim svjesnim ili nesvjesnim ciljevima. Odlučujem pa djelujem. Pa odlučujem i ponovo djelujem. Masu toga je već automatizmom
nametnuto. Pa polako prihvaćam to nametnuto. Ja ne odlučujem kada će sunce izaći, a ni kada će zaći. Nemam puno toga s plimom i osekom. Ionako sam samo u prolazu u ovom svijetu. Područje na kojem odlučujem ostavlja trag za sobom, svaki puta kada načinim krug i dotaknem točku s koje je moja odluka utemeljila neki pravac, tabanima utabanim područje ili šutiram prašinu. Čineći dalje krugove. Opušteno, otvoreno spremna na neke nove nepoznanice.

Što je vrijeme? Sve je tu, baš sve što me dotaklo. Svako iskustvo čuči u nekoj točki u prostoru do kojeg sežem. Sve je TU i SADA. Jesam li spremna otkriti novi svijet. Ili se držati staroga kao pijan plota?

Promatram riječi:ISKUSTVO, ZNANJE, NEZNANJE, GLUPOST, MUDROST.

Riječi i pojmovi sami po sebi nisu dovoljni za ispričati dio ili čitavu priču. Čovjek je nešto puno više od ideje, priče, djelovanja, spoznaje, svjesnosti i nesvjesnosti.

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET