srijeda, 28. studenoga 2012.

Možete li čuti muziku koju slušam dok pišem?

DAVORKA I NJEN SVIJET


Možete li čuti muziku koju slušam dok pišem?

Naravno da ne. Možete slušati neku po svom izboru, koju ja ne čujem? Naravno da možete, zar ne?

Tu sam sama kako vidite, vas preko ima mnogo.

Imate neometani pristup trenutku u mojem sistemu.

Moj i vaš sistem su, dok čitate jedan sistem.

Možete se stopiti s mojim izrečenim mislima i koristiti ih kao nešto vaše. Ja vama dajem svoje misli.

Da vas nema, ova slova bi bila mrtva. Ovako iako mene nema, slova su ostavljena vama na izbor. Čitati ili preskočiti napisano.

Ostaviti svoje misli u vidu komentara ili preskočiti taj dio. Sve je ostavljeno vama na slobodu.

Ja sam vama netko drugi. Vi ste meni netko drugi.

Dok čitate mi smo jedno. Povezani smo. Dok pišem sama sam.

Puna slobode da napišem upravo ono što želim.

Pisanje je proces, između ostalih procesa koji se dešavaju u meni i oko mene. Čitanje je proces koji se dešava, dok gledate ova slova. Pročitano dotiče procese u vama i one koji se dešavaju oko vas.

Procesi nekamo vode, svaka akcija nekamo vodi.

Kamo ste krenuli?

Kamo sam ja krenula?

Što si činimo međusobno?
http://youtu.be/YG2TUaeKBs0

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET