subota, 20. listopada 2012.

U vedskoj literaturi, Rishis reče, Kada sam spoznao ko sam stvarno, otkrio sam da nisam u umu, već sam um ja; ja nisam u tijelu, već je tijelo ja; ja nisam u svijetu već sam svijet ja; savijajući sebe ponovo ja stvaram i stvaram; u srži, ja sam taj koji kreira sve to-ja sam taj, ti si taj, sve ovo je taj, i to je sve što jeste; ako spoznaš to onda imaš sve.

DAVORKA I NJEN SVIJET
Prihvati ovaj dan kao poseban dan,kao dan ponovnog rodjenja.To je moj dar za tebe.Ponovo si rodjen Duhu i Istini.To je najveca prevratna tacka u tvome zivotu od ovog dana sve je novo.
Zelim da postanes svestan toga i da to sada prihvatis kao cinjenicu.Bices svedok velikih promena u svom zivotu.One mogu biti postupne;no,prikupljace zamah i nista ih nece zaustaviti;one ce sigurno nastupiti.Rasces likom;staro ce nestati i sve ce postati novo.
Sada stupas u najvelicanstveniju fazu svog zivota,jer sada znas Istinu.Znas da JA JESAM Zivot,da JA JESAM Ljubav, da JA JESAM tvoja svest i da JA JESAM u tebi.
To je nesto sto ti niko ne moze uzeti,sto nista ne moze izmeniti.To je Stvarnost.To je ono sto si trazio i sto si sada nasao.To je najvece blago,najveca Istina,jer ti donosim svesno Jedinstvo sa Mnom.Tada znas za sve sto JESAM da je tvoje sve sto imam,a ti si Moj.
Neka ove istine postanu deo tebe;upij ih u sebe kao sto upijas dah.
One su dah zivota.
_________________
Gospodaru,ucini me orudjem svoga mira:
Gde je mrznja da donosim ljubav!
Gde je uvreda da donosim prastanje.
Gde je nesloga da donosim Jedinstvo!

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET