subota, 20. listopada 2012.

RA - ZAKON JEDNOGA

DAVORKA I NJEN SVIJET

 


RA -

Dobro je za svakoga da prihvati SEBE kao Kreatora.
Svako može da podrži svakog uključujući podršku samog sebe putem ponizne ljubavi kao Kreatora.
Ispitivač: Može li svako ko je trećeg densiteta da postigne određeni stepen isceljenja ako poseduju odgovarajuću volju, želju i polarnost ili mora da postoji minimalni balans energetskih centara iscelitelja, što je takođe neophodno?
Ra: Ja sam Ra. Bilo koji entitet može u bilo kojem trenutku momentalno da raščisti i izbalansira svoje enrgetske centre. Iako u mnogim slučajevima oni koji su blokirani, oslabljeni i iskvareni mogu kroz ljubav i snagu volje postati MOMENTALNO ISCELITELJI. Da bi bio iscelitelj po prirodi on mora sebe da istrenira u karakternim disciplinama.
Ispitivač: Kako je upotreba magičnog rituala koja je oslobodila magičnu personalnost totaliteta um/telo/duh pomogla? Možete li opširnije da objasnite odgovor koji ste dali u predhodnoj seansi?
Ra: Ja sam Ra. Kada se magični karakter pravilno i efikasno prizove, ja postaje više ja. Tako nastaje most između prostor/vreme i vreme/prostor u kojem magična karaktertistika šestog densiteta doživljava direktan katalizator trećeg densiteta za vreme trajanja seanse.
Ispitivač: Daklem, upućujete na čin, signal ili rešenje izazivanja magične karakternosti što dalje upućuje na posebno predstavljanje i gestikuliranje kako bi se proces vratio u nazad istim koracima kao i na početku prizivanja. Je li ovo tačno?
Ra: Ja sam Ra. To je tačno. Treba to obaviti umom i gestikulacijom takođe ako je od pomoći.
Ispitivač: Za početnika nije neophodno efektivno prizivanja magične personalnosti. Da li postoji određeni trenutak kada se definitivno promeni količina energije i da tada magična personalnost obitava u početniku ili to može da se postigne postepeno dok početnik postaje sve više prilagođen?
Ra: Ja sam Ra. Ovo drugo je tačno.
Ispitivač: Rečeno je da su tri aspekta magične personalnosti moć, ljubav i mudrost. Da li je ovo tačno i da li su ovo jedini primarni aspekti magične personalnosti?
Ra: Ja sam Ra. Tri aspekta magične personalnosti, moć, ljubav i mudrost su tako nazvani da bi se skrenula pažnja na svaki aspekt posebno u toku razvijanja osnovnih oruđa početnika; to jest, njega samog. To u svakom slučaju nije personalnost tri aspekta. To je biće jedinstva, biće šestog densiteta, ekvivalent onome što vi nazivate vaše VIŠE JAi u isto vreme je to ličnost neverovatno bogata raznim iskustvima i delikatnim osećanjima.
Tri aspekta su data kako početnik ne bi zloupotrebio oruđa svog zanata nego im prišao uz izbalansiran centar ljubavi i mudrosti tako tražeći moć kako bi služio.
Ispitivač: Da li je onda tačno da bi dobar način za razvijanje magične personalnosti bile izmenjene meditacije prvo za moć, zatim meditacija ljubavi i onda meditacija mudrosti i zatim nastaviti kruženje u tom pravcu?
Ra: Ja sam Ra. Ovo je zaista pravilna tehnika. U ovoj grupi postoji dodatna pomoć u kojoj svaki entitet manifestuje jednu od ovih kvaliteta u stilu koji se približava arhetipu. Vizualizacija može biti personalizovana i dosta ljubavi i podrške može biti razvijeno unutar grupe.
Ispitivač: Vi ste dali izjavu u predhodnoj seansi da pravi početnik živi sve više onako kakav jeste. Hoćete li objasniti i elaborirati tu izjavu?

Ra: Ja sam Ra. Svaki entitet je KREATOR. Kako entitet postaje sve više svestan sebe, postepeno dolazi do PREKRETNICE na kojoj odlučuje da traži kao ili kao služeći drugima ili kao služeći sam sebi. Tragač postaje početnik kada je izbalansirao energetske centre crvene, narandžaste, žute i plave uz dodatak zelene za pozitivno i tako uputivši se ka indigo radu.
Početnik tako počinje da čini manje preliminarnih ili spoljašnjih poslova i počinje da utiče na unutrašnji rad koji ima veze sa bićem. Kako početnik postaje sve više svesno kristalisan entitet postepeno sve više manifestuje ono što je postojalo od početka vremena; tj., jednog beskrajnog Kreatora.

( Odlomak sa chaneling seanse)

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET