srijeda, 26. listopada 2011.

čaj od luka

DAVORKA I NJEN SVIJET

Čaj od luka- liječi simptome prehlade

Vrijeme je prehlada. Kad moj mališa kihne sam traži da mu skuham ovaj čaj. Pomaže da prehlada prije prođe.

Sastojci

1 srednji


luk

1 l


vode




med




limun

Priprema

Luku odrezati korijenčiće i malo gornju stranu. Koru ostaviti.
Oprati luk i s gornje stane ga do pola prerezati u križ.
Staviti ga u lonac s vodom i grijati.
Kad voda zakipi, smanjiti vatru i kuhati još oko 10 minuta.
Kad se malo ohladi, dodati med i limun.
U njega se mogu dodavati i razne vrečice čaja, da se malo poboljša okus.

Posluživanje

Stvarno ( provjereno ) pomaže kod prehlade. Recept sam dobila i isprobala dok su još moji sinovi bili mali,a i mojim unukama pomaže i ga dijelim dalje.

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET