nedjelja, 30. ožujka 2014.

Trenutak i dan kada sam saznala ,da u meni postoji još nešto ...25.03.2014.

DAVORKA I NJEN SVIJET

Priča o kroksicama
Ovo vam moram ispričati...to je istina priča od utorka 25.03.2014.
Dobro ,onaj dio znate da je Đuro tu negdje...
Ali o kroksicama neznate...
I TAKO ja taj dan dobila i nalaz,črno na belo hahaha ,da imam Đuru...SVI U ŠOKU, i doktor i sestra a mene primio smijeh,i govorim mu ,ajde gledajte me u oči i u rogove i istinu van, i tako sam primila na znanje potvrdu o onome što sam slutila ! Izašla van iz ordinacije,i digla dva prsta I ko djete u školi,i važno izrekla,ja imam 5,tj Đuru!
Svima popadale ladice od usta,a ja ležerno,i smireno krenula svojim putem.
U toj mojoj tikvici od glave,prolom informacija,bolnica,operacije,kemoterapije ,zračenja i sve tako neke fine stvari ...to nije značajno,
ali panika ..
.Pa ja nemam papuča...
a koji problem si mislite...
velike ću riješiti aaa,a mali...moram odmah
Odpratila svoju Anu,do njenog dr,i bris van,mislim si prvi kafić je moj i kutija cigareta,da se već počastim,kad imam Đuru !
Naručila kavu,ali ...zamislite vi moga beda,nema cigareta hahaha!
Ništa,sjedim ja vani ,na terasi,kišica pada,pijem kavicu i pušim svoju pušilicu.Roje mi ko pčele misli,i najveći problem ...Papuče!!!
No,ove moje ANE nema,mislim si ja ,a kad evo i nje...taman kad sam mislila krenuti do cvjećarne,jer trgovine sa ovakvim rekvizitima su udaljene !
Dobro ,krenule nas dvije u kupovinu,zapravo i po platna za slikarenje,jer i to je dio mene,i kažem joj ja ,trebam i papuče,ali hoću kroksice,da mogu izaći i van,tko bude mene zadržao negdje...
Ogledavam ja tamo sa njom,veliki kup,prehitavamo,tražimo broj,ali nije mi neki izbor ...baš...crne,plave,i sive,i bijele,nije da mi je baš bilo po volji,ali mislim,uzmi ili ostavi.I odaberem ja sive,a u glavi mi odmah,aaaaa nebudu ,one samo sive,kupiti ću si ja cvjetiće,bubamarice,i slične bedastoće meni slične !
Kad je već tako,neću biti pacijentica samo,ipak sam ja vještica hahaha!
Konačno blagajna,pitam ženicu-,imate ukrase za krokse,onako važno ja sa visokoga...hehe,još i sniženje,po 0.10 centi,a gdje ćeš bolje mislim,si,odmah 10 paketića !Ima da se nakinđurim ,onako,da me cijela Ljubljana zapamti ...hahaha!
Nakon još svih điđi miđi situacija taj dan,konačno domaaa!Odpakiram ,i stavim za ujutro,ipaj je bio to Đurin dan hahaha
Sljedeće jutro,nakon fejsanja,kave itd,ajde Davorčica,ukrasi ti to,da bude lom hahah,izvadim ja krokse,još jednom probam,broj uredan,jedino siveee,
e pa sad ukrase vamos si mislim.
Sad dolazi najbolji dio...je je,
ukrasi ok,super,ali MOJE KROKSICE IMAJU PUNO MALIH RUPICA,POSEBNE SU,
i ukrasi neulaze...zamisliti si moju facu i izraz lica,još sad se smijem,i SEBI I KROKSICAMA,UVIJEK JE PROBLEM U RUPICAMA!
Nastavak slijedi,kupiti ću još jedne,ali kad se sjetim i pogledam te moje sivulje ,smijem se...i to dobrano naglas!
Eto,vam crtice iz mojih dana,a imam ih još,nasmijte se sa mnom ,onako iskreno i od srca !
Voli vas Davorka

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET