nedjelja, 30. ožujka 2014.

Sve je počelo sa jutrom,jednostavno ...

DAVORKA I NJEN SVIJET
Sve je počelo ...jednostavno i ovako
14. ožujka 2014.

Na ovih par dana iza mene ,moram si staviti naočale da vidim samo dobro.
:::::::::::::::::
Ljudi koji su uz mene,zaboravljaju da imam 6 čula,i da osjetim i čitam i njihove misli!
Zahvaljujem im na vremenu koje su posvetili meni,novcu koji su potrošili na mene ,itd...
Mnogo događaja,mnogo ljudi,,promjena... su koje slijede.Kako će sve to odvijati,i izdogađati,prihvatiti ću.Momentalno još nemam neku određenu ideju,ni metodu ,ni tehniku,kako ...?
Znam samo da neznam,ali ću opotrijebiti sva svoja ćula,mala znanja ,tehnike i metode,,ljubavi,...ono s ćime raspolažem,da sve bude onako najbolje za mene i sve okolo mene.
Kažu i čitamo,da se sve događa sa razlogom,tako da i ja se prepuštam u taj vrtog života.
Sa neizvješnošću,pomalo jezom okolo srca,ali sa osmijehom na licu.
molim svoje anđele,vodiče,sva bića svijetlosti ,ljubavi,i pozitivne energije ,da me maze i paze.Da budu uz mene ,kada se ja izgubim,,ili skrenem krivom ulicom.Svi čitamo ,da svi putevi vode u Rim,tako da i mene čeka put,i koraci, u taj Rim ...
Ukratko ,ovaj tjedan koji je pred menom,nije baš obojan nekim lijepim bojama,iščekivanje,neizvjesnost,i željom ,da moja intuicija griješi...!
Još uvijek sam Davorka,jedna mala kap koja ćini ovo naše more života.
Idem dalje,kako ?...baš onako,Davorski !
Voli vas Davorka

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET