nedjelja, 30. ožujka 2014.

Pojavio se i Đuro...i trenutak prihvaćanja zbivanja da je ...nešto zvano karcinom

DAVORKA I NJEN SVIJET


Dragi moji poznati i nepoznati...
,ovo što ću sad da vam napišem,uzmite sa smješkom i ljubavlju,isto tako
kao i ja.
I sa ovim što ćete pročitati i saznati,još uvijek sam vaša Davorka Knežević,vaša coprnica,vaša točkica, mama ,baka,teta,vaša facebook prijateljica itd!
Svi ste primijetili moja česta izbivanja,a biti će ih i više...
Vi koji me poznajete osobno,poznajete me malo više,znate da sam baš takva ,kakva sam i na facebooku,iskrena,lajava,dobrohotna ,velikog srca i još ponešto !
Razmišljam već dugo dali reći ,izreći,dali ?
Vjerujem u anđele ,i upravo jedan dao mi odgovor na moje unutarnje pitanje.
.Jedan savjet...SLUSAJ SRCE - ONO ZNA SVE ODGOVORE....sve osobine su nam date....nije Bog spavao sto nam ih je dao....ali nije mislio da mi spavamo kada ih koristimo..
Moj život je ,sve što sam uradila,uradila sam srcem,punom snagom i istinom.
Griješila,padala,dizala se,i tako uokrug,učila,i nenaučila,pa ponovila ispit,sve kako to već u životu ide...jer život je za žive ljude,i ja mislim ,a i ponešto znam,još dugo biti na ovoj planeti Zemljici.Molim one koje sam povrijedila bilo djelom,namjerom,riječu,da mi oproste,isto kao i što ja sve opraštam!
Da skratim,bolujem od karcionoma C5,nađenog na lijevoj dojci.
Nazvala sam ga Đuro,baš jučer ,dobio je i ime.Tako da znate ,da ja nemam karcinom,nego se mom Đuri,dopalo kod mene,veselo,mu,toplo,ljubeče,pa se nastanio .Obećajem sebi i vama da taj Đuro ,napustiti će moje tijelo,nisam ga zvala ,pa prema tome šic,milom ili silom !
Znam da me čeka put trnja,ali neznaju oni ,da kud ja hodam,i letim,raste i cvijeće.Najbolje i najljepše,raste i cvijeta sa ljubavlju,svijetlosti i pozitivnom energijom.
AUH,EVO napisala sam što mislim da trebate znati,da je istina kakva god najbolja
Družimo se dalje,u istom tonu ,i glazbi,i ljubavi,to što ja imam Đuru,ne znaći da sam zarazna niti drugačija ,SVE SAM TO JA MILE DUŠICE!
Ajde,ne okrećite očima,kad ovo budete,pročitali,nema sažaljenja,nema..prihvaćam samo ljubav,svjetlost i pozitivnu energiju !.. ,uvijek naprijed!
Tu sam sa vama,znam i u mnogim srcima,prema tome ,voljena,i zaštičena,što mi treba više!
Ipak sam ja i vještica,i mnogo toga znam,i umijem kao i vi mnogi,malo smo drugačiji, iliti namazani još nekim bojama svjetla,pa će da radi i metla,i čarobni štapići,i Đuri nema drugo,nego da pobjegne glavom bez obzira,i to u crnu rupu,ili vatru vulkana !
Hvala na pažnji,malo sam još i napisala ...što sve sad kipi u meni za izreći hahaha!
Volim vas,i to je to
Davorka Knežević

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET