utorak, 20. studenoga 2012.

Pitala me moja ljubav, učiteljica života: misliš li da te je Univerzum poslao na isto mjesto, s istim ljudima, tebe, potpuno drugačiju slučajno, onako za bez veze?

DAVORKA I NJEN SVIJET

Na poslu na kojem sam sada, već sam bila, samo potpuno drugačija. Pitala me moja ljubav, učiteljica života: misliš li da te je Univerzum poslao na isto mjesto, s istim ljudima, tebe, potpuno drugačiju slučajno, onako za bez veze?
Ne! Zašto ne bih bila tamo, ono što sam sebi, ono što sam tebi, ono što sam i tu, SVJETLOST, zvijezda koja sja!? Prestala sam bježat od same sebe, napokon, bilo je mudro priznati neke stvari, jer isuviše mi je teška borba sa samom sobom, nadglašavanj
e s tobom, nebi li se prikazala kao netko tko nikako nisam.

I vi ste mi ovdje puno pomogli. HVALA VAM! Ono najteže sam savladala. ISTINA! Zid između nas, monitor, privid nečega čega ustvari nema, pomogao mi je da govorim i izgovorim istinu, koju napokon mogu izgovoriti i ljudima gledajući ih u oči, bez straha, ograničenja i predrasuda, s puno pažnje, ljubavi i suosjećanja!

Želim vam danas reći nešto što sam otkrila, a sigurno to jako puno učitelja i anđela zna, da je duša jedna jedina. Ti i ja smo jedno, nema nas više, duša je jedna jedina. Ono što dušu dijeli su razne "haljinice" koje smo na sebe navukli i dali si ime, broj, ogradili se i ograničili!

Zato volite svakog čovjeka, i dobrog i lošeg, i odvjetnika i krvnika, oni su ja, u njima je svatko od nas.
Voli Vas FIDA-Davorka....LJUBIM VAS

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET