utorak, 20. studenoga 2012.

Naučila sam...

DAVORKA I NJEN SVIJET

Naučila sam...
Naučila sam da me ostavljaju
Naučila sam da odlaze
Naučila sam ostaviti samu sebe

Naučila sam da me vrijeđaju
Naučila sam da me povrijeđuju
Naučila sam se vrijeđati sama

Naučila sam da galame
Naučila sam da me nevide
Naučila sam ne vidjeti samu sebe

Naučili su me živjeti u strahu
Naučili su me da su sami u strahu
Naučila sam sama živjeti u strahu

Al naučila sam još puno stvari!

Postala sam svjesna stvari koje sam sama sebi činila, shvatila sam da me nisu oni gazili, već da sam se gazila sama. Naučila da nitko osim mene ne može ugasiti moj mrak.
Naučila sam što je Svjetlost, i kuda će me ona odvesti!
Znam da je put kojim sam krenula težak i brdovit, ali samo ako ga ja tako doživljavam... Teško je samo ako stvari prihvaćam osobno, što još uvijek često činim, ali svjesna sam toga, i ne bojim se!

I svaki put kad me boli sjetim se Hermanna Hessea i citata:

"Htio sam samo pokušati živjeti ono što je samo htjelo izaći iz mene. Zašto je to bilo tako teško?"

Tada znam da na ovom putu nisam sama. I svi koji traže da se prilagodim, i da budem normalna, čine to iz straha. Straha od nepoznatog, novog, nerazumljivog. Činila sam to i ja. Jako dobro znam što znači živjeti u strahu, i sad ga često osjećam, i još uvijek nisam slobodna. Al neću odustati...samo posustati. Znam, da u svakom trenutku mogu drugačije izabrati, i znam da ću se sa svime moći nositi!

Kažu da nam dolazi teška godina,
Nadam se, napokon će se čovjek okrenuti duhovnosti, prepoznati Boga-LJUBAV u sebi!

Svu ljubav svima na svijetu, svu toplinu svakome na svijetu, mir, razumijevanje i suosjećanje svakom biću, svakom cvijetu, drvetu, moru, planeti Zemlji bezuvjetno šaljem i dajem kako do sada i tako zauvijek.
Volite se, širite ljubav, budite radosni, smješite se, smješit će se i drugi!

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET