utorak, 20. studenoga 2012.

BISERI I SVINJE

DAVORKA I NJEN SVIJET


BISERI I SVINJE
Potpuno neočekivano mi je rekao: " Znaš, nemoj nikad da bacaš bisere pred svinje. Samo zapamti šta sam ti rekao, bitno je." Ja sam u tom trenutku pomislila kako je takva situacija skoro nemoguća i ne znam šta mi je luđe zvuč

alo - da mi neko u sred noći na poslu,TERAPIJI, kaže tako nešto ili da se tako nešto zaista desi. I... prolazilo je vrijeme, ja sam porasla, shvatila gje sam i šta sam, imala prilike da upoznam mnogo ljudi, čitavu galeriju likova... a sve vrijeme mi je ta prva lekcija čučala u nekom ćošku glave.
Kada bacate bisere pred svinje, uludo trošite svoje vrijeme na nešto ili nekog ko to ne zaslužuje na bilo koji način. To se ne odnosi samo na posao, odnosi se na život uopće. To je narodna izreka koja je, na žalost, na ovim prostorima vjerovatno najopravdanija. Ona pre nje je "Koliko para toliko muzike", ali je često potezana sa pogrešnom namjerom pa na kraju ispadne u onu "Niko ne može da me plati toliko malo koliko ja malo mogu da radim".
E, sad, ti biseri... nisam ja to baš poslušala pa sam ih pobacala mnogo. Njega više nema, pa nema ni tko da me opominje i da me zaustavi. Sad to radim sama. Trudim se da gledam malo bolje, ali mi se ipak omakne. I dalje imam taj stav da ako sam ja ok prema ljudima zašto i oni ne bi bili ok prema meni. Kao da su svu ljudi dobri! Bazično možda jesu ali granica između dobrih i ne dobrih (da ne kažem loših) je tema za neki drugi post.
Problem nastaje kada ja pomislim da svako zaslužuje šansu. To je valjda onaj trenutak kad držim biser u ruci i treba da ga bacim. Umjesto da razmislim da li ili ne, ja bez dvoumljenja bacim. Da, svako zaslužuje šansu, ali nisu sve šanse iste i ne mogu da budu. Prevelika šansa nekog potpuno promijeni, možda na bolje možda na gore. Mene je prevelika šansa promijenila na bolje i natijerala da opravdam to što mi je neko dao, ali to je više stvar domaćeg odgoja, što je opet posebna tema. Ali, ima ljudi koji misle da su Bogom dani i da treba da imaju sve šanse ovog svijeta, jer im one pothranjuju ego. Jedan takvi žive preko puta mene svaki dan i potpuno mi je fascinantno da gledam u šta se pretvaraju.Njihov izbor,ne osuđujem ih.. Međutim, šta je problem sa tim svinjama i biserima, a šta mi ON nije rekao - u većini slučajeva, dok ne baciš bisere, ne možeš da vidiš Tko je svinja, a Tko nije. To znači da ipak moraš da baciš par komada, da bi shvatila s kim imaš posla. Na jedan nitko ne reagira, jer neće odmah da se oda. Ako se oda, onda neće dobiti još, a tko zna koliko ih ima taj koji baca.
Dakle, nemojte se kajati što ste bacili, samo bacajte manje.!
FIDA-Davorka
A I ŠTO BIH ŽIVOT BIO..DA SE NE UČIMO CIJELO VRIJEME I BEDASTI UMREMO!

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET