ponedjeljak, 1. listopada 2012.

TOČKICA I OPET

DAVORKA I NJEN SVIJET

I ovo je za one koji nisu pročitali,,,,
........IDEMO DALJE,ono što sam skuhala i pojela sam,,,
Uvijek bilo i biti će.
Sad malo o velikim duhovnjacima,tehnikama ,ljubavi,itd.....
Prije par dana igrom slučaja ,ostanem ja i na jednoj. radionici....
...a žena,dobrodržeća priča,,,pr

iča o sebi,priča o svom životu iz prošlosti,a i debelo o sadašnjosti.Da ne duljim i ne pričam sve detalje njezine priče,,,,,nauka i tehnika ,,te x(tako sam samo napisala da ne bih koga odvratila,svi imamo svoj put,koji ja poštujem!
Dakle ta tehnika je njoj donijela inutuiciju.. mir, zdravlje,ljubav do sebe i drugih,novac.Sve što zamislite ,pada pucketajući prstom. I ja je slušam,,,,I ajde svi znamo dok ne izljubiš sebe,i prestaneš okrivljavat druge,i pogledaš se dobro u ogledalo ,i vidiš da ti je guzica uvijek odostraga,a i to da si ti koji to dozvoliš da te netko ,nogom ,ili glađenjem.
OK TAJ X... ALI DA NOVAC PADA PUCKETAJUĆI PRSTIMA JOŠ NISAM ČULA.
I sad ja svoja i vaša Dobra Vještica,lijepo je zamolim, da ako je tako i da sve pada,molim je da da jednu radionicu besplatno.........kao poklon,,ALI PAZITE SAD....KOJU JA ODMAH PRED SVIMA POKLANJAM OSOBI DO SEBE.
Naravno žena je ostala šokirana i uz tu svoju intuiciju rekla mi ,,da sam ja osoba koja sve dobivam besplatno.....blago li si meniI ,i da ju proviciram,i da to nikada nije doživijela .
ee PA PITAM JA SEBE ,NE NJU,koji sam ja onda alternativac koji i pokloniti zna,koji sam ja onda ,,majmun ili čovijek.Znam vrlo dobro tko sam , i što sam i gje sam,i što mogu i što ne.,i što još moram učiti i naučiti,i blesava umrijeti.
Dali ste sebe ikad zapitalit,o mislim i za duhovnjake a i za osobe koje traže pomoć,,dali je ta osoba prava za vas,dali je ta osoba dovoljno zrela za vas,i što to očekujete?
Dali ste zadovoljni sa osobama koje su završile radionice i majstorstva u 3 dana,,dali bi se dali operirati kirurgu specijalisti ,koji je završio tečaj od 3 dana.Ili ipak mislite da praksa i ljubav do posla ili alternative daju rezultate.*?Ljudi nikoga ne osuđujem,ali niti vi nemojte ,mi onda plakati i kritizirati.
Diplome,certfikati,fakulteti, titule neće ni u običnom puku niti ,ni medicini,niti u alernativi doprijeti do nas,vas*
Ljudska srca su postala zatvorena,egoistična,..pokvarena..svatko gleda sebe, ,mi smo SVI BOLESNI.
Lijek za sve nas je jedino Ljubav, i poštenje.ali stvarno LJUBAV DO SEBE,TKO SEBE LJUBITI ZNA moći će i druge...,NE RADITE DRUGIMA ONO ŠTO SEBI NEBI,PITAJTE TA VAŠA SRCA ,,ISKRENO...I PRIZNAJTE SEBI,,,ne drugima sve što je istina.Ne vučite druge u provalije,ako im nemožete pružiti ruku dobronamjerenosti.
Ne očekujte od drugih ništa ,vi ste ti koji možete SVE,I NEMA NIKOGA KOJI MOŽE TO BOLJE OD VAS.
Takvi kao ja ,smo samo putokazi,vi ste ti koji dalje određujete i radite,i to je vaš i moj ključ života .
KLJUČ ŽIVOTA- Otvorite svoja srca i ruke!
Sve je na vama,ne na meni ili nekom drugom*
i tako,,,kome -dobro kome ne,izbor je vaš,a ovo moja mrvica osjećaja i razmišljanja.i opet sam to podijelila sa vama
puse svima-Dobra vještica-Davorka Knežević

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET