ponedjeljak, 1. listopada 2012.

Točkasta istina

DAVORKA I NJEN SVIJET

 Kad već vodim razgovore ,da ih podijelim i sa vama
U neka davna vremena,,,,tražila sam sebe-----
Više sam se davala manje sam imala.
Nestajala sam u vremenu i prostoru.
Mislila sam da mi dužnost,obaveza ,raditi,biti dobra mama,baka,prijateljica,rođaka...
Uvijek sam bila za svakoga tu,,,dijelila nesebično ljubav,podmetala svoja leđa.
Bolnica i doktori bili su moja sve češća svratišta.
10 OPERACIJA,donijela su mi ,.blago riješenja trenutka...pucala sam po svim šavovima sa osmi

jehom na licu.
Nitko od mojih ,najmilijih ..nije niti primijetio da se samnom nešto dešava,tražili su još i jo š,i još.....,stavljali mi mi svoje prohtijeve ,,očekivanja, još više
I odjednom bum,,,,medicina nema više lijeka,,,,,ne postoje ni tablete niti operacije,a meni bol ne prestaje,danonoća bol....noć,pa dan,,,dan pa noć..
Strah,bol,, neizvjestnost nezadovoljstva,,razmišljanja unutar sebe sve više se gomilalo.
Osjećaj dviju planina na leđima i prsima nisam mogla više nositi.....,ma što je,,Dadica,što te boli,zašto,kako da bol ne prestaje ,bila su moja pitanja iz dana u dan.
I onda ...koda mi je nešto prostrujalo...NE ...gospodo,,,moram nešto preokrenuti,ako još mislim živijeti ,živijeti u toj ljubavi koju tako beskrajno dajem....dajem,,,,a gdje sam ja?
Kad se sjetim na teške trenutke ,još uvijek mi zazvoni ,,moj anđeo....oprosti sebi..oprosti drugima,,,,
I tako ja krenula,odlučno put alternative,,sama....nitko od mojih nije ni znao...,prva terapija donijela mi je Nebol,,,,,čudo,,,gledala sam svog teraputa kao Boga,i dan danas se ga prisjećam sa puno ljubavi,i zahvale.
Da napravio mi je tretman i rekao,,,,sada si došla i nikad više nemoj na moja vrata ,kao pacijent,,,,,osim kao moj kolega.Bez imalo pardona rekao mi je ,imaš genetski kod u sebi,da si ta ,koja trebaš iscjeljivati!
Normalno da sam si mislila....ah ovaj priča svašta,,,ali
Taj ALI,,,,me je doveo do Sada,i tako neka bude Božja volja.
Želim Vam samo reći da sve ,bolesti,nezadovoljstva, su u nama samima.Ne krivite nikad nekog drugog,ne očekujte ništa od nekog drugog,,,,i Pobrinite se za sebe sami,,,,i to odmah, vrijeme nam ide....A ŽIVOT I SVIJET JE ZAPRAVAO DIVAN♥
i eto,,,mala točkica mojeg razmišljanja,,ništa nije isto,,,,sve je posebnooooo,volim vas javiše-Dobra vještica-Davorka Knežević

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET