ponedjeljak, 1. listopada 2012.

Točkasto ..........

DAVORKA I NJEN SVIJET


Kuham,a kad god kuham i mješam,,,i razmišljam,tj čarobiram.
Od danas neću više biti Dobra Vještica,od danas mjenjam metlu i pomećem prvo ispred svoga praga♥
Jednom sam vam već pisala o sebi,i sad ću ponoviti....nemam,kuću,stan,auto,nemam posao....firma otišla u stećaj....30 god staža,odlepršalo,,,i to u stilu...bez plaće 6 mjeseci ,i naravno bez odpremnine.Klasićna priča ovog trenutka.
U svom živo





tu nisam dobila ništa od nikoga ,niti sam to očekivala,niti očekujem,bez svojih 10 prstiju.Moje ruke,vještine su me oduvijek hranile i brinule o meni i svima pored mene.
Moja volja je da darujem,kada to uradim ,uradim iz srca,i bez imalo razmišljanja.BEZ OČEKIVANJA od druge strane.
Ali neću si dozvoliti da zato, ispaštam.da imam gorak okus u ustima.Dobrota je ispala sirota...kao i uvijek.....To me neće spriječiti da ja budem ja.Ljubav iz mog srca imate svi,i sve♥
Tuđa teška kamenja i križeve ne mislim i neću nositi na svojim leđima. IPAK SAM PRESTARA,i dovoljno sam se ih navukla.Još malo pa bih i do svemira dogradila.
Budite pažljivi kada želite ćuti istinu,,,iako je znate....onda se ljutite na mene.
Za svoje grijehe jesam i molim da mi se oprosti,,,kao što ja opraštam ,i oprostila sam.
Počnite sami ,u sebi ,za sebe....sva dobra i zla su u vama samima,sva ljubav i mržnja,sve .........i svi vaši snovi.
Ne očekujte čuda od nikoga ,samo vi ih možete ostvariti.
To ne znaći da vas manje volim i da neću poželjeti
LJUBAV,SVIJETLO,ENERGIJU..
PUSE zločesta-Dobra vještica-Davorka
Jednom,davno,sam na jednim vratima, ostavila ime,na ovima ostavljam srce i dušu

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET