četvrtak, 19. siječnja 2012.

Divno je biti žena

DAVORKA I NJEN SVIJET

Na jedno uho ne čujem ništa, na drugo sve. Zato slušam samo one koji mi pridju sa prave strane..
Ja znam koliko vrijedim... A moje vrijeme nema cijenu... Na greškama se uči...
Ovaj put ću kao gumicom obrisati podle i nezahvalne ljude... Neke riječi ne možeš progutati, ma koliko meda po njima stavio... Na neke stvari ne možeš zažmiriti, jer slijep se nisi rodio... Umorili se i
ovi moji prsti od gledanja kroz njih..
Covjek zivi samo sadasnji trenutak. Sve ostalo je ili vec proslo ili je neizvjesno hoce li doci. Jer zivot je kao rijeka... ne vraca se unazad vec tece dalje...
"Vjerujte u vlastito iskustvo - usudite se biti živi, usudite se napraviti ono što je prema vasem mišljenju - vaša sudbina!" ~ Paulo Koeljo ~
Oprastam ali ne zaboravljam...Pruzam sve, ali sve i uzimam.... Probleme uvijek docekam sa osmijehom.... Ja sam tvrdoglava, ja sam tajanstvena.... Ne robujem navikama....Dugove naplatim, greske isplatim.... Placem kad god mi je tesko... Ne kajem se, niti svoj zivot nazivam greskom.... Koliko imam vrlina, toliko imam i mana.... Ponekad previse pricam, ponekad samo šutim.. Drugacija sam... Sebi najbitnija... Jer samo tako mi i drugi mogu biti bitni...
Tražila sam Snagu . . . I Bog mi je dao Poteškoće koje su me osnažile.
Tražila sam Mudrost . . . I Bog mi je dao Probleme koje je trebalo rešiti.
Tražila sam Bogatstvo . . . I Bog mi je dao Mozak i Telo da mogu raditi.
Tražila sam Hrabrost . . . I Bog mi je dao Prepreke koje je trebalo svladati.
Tražila sam Ljubav . . . I Bog mi je dao Ljude kojima je trebalo pomoći.
Tražila sam Usluge . . . I Bog mi je dao Prilike.

Nisam dobila ništa od onog što sam tražila...... ali dobila sam sve što mi je trebalo.
Živite život bez straha, suočite se sa preprekama i znajte da ih sve možete
savladati.
"Najbolje se osjećam među jednostavnim ljudima pred kojima mogu da odbacim
svoje oklope, da zaboravim komplekse i opreznost, s kojima mogu da se smijem,
da kažem sve što mislim, ne plašeći se da će me pogrešno shvatiti. Srećom, ima takvih ljudi i ja im se uvijek neobično radujem." ~ Meša Selimović
Mozes da mi trazis moguce i nemoguce,a da zauzvrat nista ne vratis..Da se koristis mojom dobrotom za sve i svasta, a da zauzvrat samo tvrdo srce pokazes,ma mozes koliko hoces, ali ne i dokle hoces.Kad se upali crveni signal u mojoj glavi, a prsti se umore od stalnog gledanja kroz njih,to je kraj za sve i svakoga,bez izuzetka.Andjeo sam kad volim, ali i djavo kada jednom prebolim!!!

Uvijek treba ici naprijed, uzdignute glave...Na rusevinama proslih poraza graditi nove pobjede... Ne osvrtati se...Sve sto je u proslosti treba zakopati tamo... Da se ne vrati... Bol od juce nemoj nositi i sutra.... Sutra je dan za osmijeh... A danas...Danas donesi odluku, presjeci sve ono lose u korjenu... I sijedi u voz za buducnost... Sa kartom u jednom pravcu...

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET