srijeda, 7. studenoga 2012.

tuđa mišljenja o našem radu....PRVO SMO LJUDI

DAVORKA I NJEN SVIJET

Patry M. Patrysa
Prica o mom prijateljstvu sa Davvorkom i Filipom nije obicna prica..to je nesto sto bi ja nazvala KISMET ONO STO JE OD BOGA DANO,iako sam i sama alternativac moram podejliti sa vama moje misljenje ,moju,impresiju i zahvalnost energijama koje su me spojile sa njima..kada sam sto ludskom pakosti i svojom neopreznoscu pala na 10 %,svoje snage izvukla me

Davorka ,sada to radi mojoj maloj djevojcici,naravno detelji nasih problema nisu nesto sto bi Vama bilo zanimljio..ono sto jeste zanimljivo je to da mogu da kazem samo rijeci pohvale za oboje ,kao terapeute,a ponajvise ljude.....moja podrska,pohvala i ljubav,neka vas prate na vasem putu...i topla preporuka svima

Nada Žabčić ♥, potpisujem, ovakvo iskustvo imam i ja. Davorka mi je pomogla, na izmaku snaga sam bila. Moj potpis je s malo riječi, ali s mnogo emocija. Hvala Ti Davorka i Filipe.

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET