utorak, 1. studenoga 2011.

I riba i ptica i cvijet

DAVORKA I NJEN SVIJET
za one koji nisu sa nama




Bio si riba, ptica i cvijet u jednom. Snalazio si se u vodi, na nebu i na zemlji. Nije nam bilo suđeno da se sretnemo, a kad si otišao u mojoj molitvi je bio vapaj da se upoznamo kad ja dođem u čarobno plavetnilo Tvojeg neba, Tvojeg mora i Tvoje zemlje. Pružit ću ti ruku još toplu od života, a Ti ćeš meni pokazati razlog zašto si tako rano odlučio ostaviti nas sve tamo same, poznate i nepoznate, one koji su Te voljeli i one koje si Ti volio. Razlog je moralo biti Tvoje novo nebo po kojem slobodno letiš, ljepota od koje oslijepiš, ali Ti si prevladao sve nametnute strahove i nisi želio biti rob nepravde koje su Ti redovito nanosili, uvreda kojima su te obasipali.
Reci mi samo, kako je sada Tvoje srce? Da li si prevladao ograničenja, našao sklad i hamoniju za kojima si težio?
Sada si riba, ptica i cvijet u jednom i mirno živiš u vodi, na nebu i na zemlji. Kad dođem, pokazat ćeš mi svoj raj.

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET