nedjelja, 24. srpnja 2011.

Ivana Jordan Svetlo koje trazim

love myspace comments angelsa4.gif

Oprosti mi (to je riječ koju neki nikad ne izgovore a ljudski je i griješiti i opraštati). Mislim da je previše ako neko misli (da ne kažem nemoguće, ali tako jeste) da je iznad nekog drugog i da nikad ne griješi. OPROSTI MI Jednostavna riječ koja može mnogo da promijeni i to na bolje :-) lilangel-1.gif Djeca lako pogriješe ali su zato mnogo iskrenija i priznaju to, pa bi odrasli mogli nekad da se ugledaju na djecu kao što djeca oponašaju odrasle. Blog je samo nešto slično nastavku bloga o prijateljstvu jer se ono ne može mjeriti ni jednom vagom, niti prijatelji mjere jedno drugom tko je kome više pomogao u bilo čemu, jednostavno to je nešto nemjerljivo ali DRAGOCJENO, pa zato ne može svako biti baš onaj PRAVI prijatelj kome bi se povjerili u svakoj situaciji, a za razliku od tih PRAVIH prijatelja za druženje može biti mnogo prijatelja i prijateljica koji nam takođe znače jer od svih njih uvijek nekoga izdvojimo ko predje u ove PRAVE , koji su tu za dobro i loše i rame za plakanje ako zatreba ali i mi njima. PRIJATELJI SU KAO ANDJELI KOJI NAS ČUVAJU Pa baš tako jer su uvijek uz nas i to je obostrano da se pomažemo i samo takvo prijateljstvo je ono pravo,kad je iskreno iz srca. 66dwdg.gif Desi se nekad da se iz prijateljstva rodi ljubav i to ona prava , iskrena i velika. To sam imala prilike da vidim jer znajuci sve jedno o drugom , bez tajni i skrivanja prijateljstvo je postalo samo kao podloga za kasniju ljubav. Neću da mudrujem mnogo jer mi je za blog dalo ideju dvoje u mojoj blizini gde zivim, koji su se godinama družili kao super prijatelj i prijateljica, da su shvatili koliko su se u stvari iskreno zavoljeli. :-) Ne kažu džabe: IZ PRIJATELJSTVA SE LJUBAV RAĐA ALI IZ LJUBAVI PRIJATELJSTVO NE ljubav01xa9.jpg

pic50.gif

Ugodan dan svima....

thanksfortheadd25.gif DAVORKA I NJEN SVIJET

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET