nedjelja, 24. srpnja 2011.

Hvali ti BOŽE,TI ČUVARU ANĐELA I NEBESKIH SILA!

DAVORKA I NJEN SVIJET
O,HVALA TI BOŽE,TI ČUVARU ANĐELA I NEBESKIH SILA!
Na najvećem daru kojeg sam dobila.Životu,prošlošću,sadašnjosti i budućnosti!Hvala ti što si stvorio,,svega,,i svih pravednika koji žive kako TI hoćeš!

Želim biti SAD ali želim biti i zauvijek SAD. Znaš vrijeme je nešto strašno zanimljivo. Jučer ne postoji prošlo je, sutra ne postoji nije stvoreno. Mi se zapravo nalazimo između dva ne postojanja ili se nalazimo u jednom jedinom postojanju.
JA JESAM ovoga momenta, ne znam da li ću biti idućega. Ma zapravo hoću samo je pitanje u kojem obliku ću biti. Voda je voda u plinovitom, tekućem ili čvrstom stanju ipak je voda. Tako i čovjek, on je čovjek uvijek i zauvijek samo se mijenja oblik postojanja.Sve smo to mi,JA!*******************

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET