petak, 4. ožujka 2011.

VJERA

Vjera je ona polazna točka od koje treba krenuti. Čovjek bez vjere je kao brod bez kormilara. Kada kažemo vjera, prva pomisao nam je Bog. Ja vjerujem u Boga. No, to ne mora biti slučaj s Vama. U tom slučaju, potrebno je da vjerujete u sebe i u inteligenciju prirode iz koje ste stvoreni, i s kojom ste jedno. Priroda vjeruje u sebe. Ne muče je ni sumnje ni strahovi. I baš zato svako proljeće iznikne visibaba i svaku jesen beremo plodove u našim vrtovima. Ako nemate posao, Vi sigurno imate pogrešna uvjerenja. Nabrojati ću neka. Svoje morate pronaći u sebi. Raditi je teško. Direktori su glupi. Svi me izrabljuju. Zaslužujem samo vrhunski posao. Plaće su crkavica. Prestara sam. Premlada sam. itd. Vjera u sebe i inteligenciju prirode isključuje takve misli. Zašto? Pa baš zato što Vas takve misli i takva uvjerenja dovode u životne situacije kojima ste nezadovoljni. Ako nemate partnera Mene nitko ne voli. Muškarci/Žene su glupi Svi su grubijani. Svi su isti. itd. Vjera u sebe, podrazumijeva i ljubav prema sebi, a tada je lako voljeti i druge. Ne znam dali ste primijetili, baš ti ljudi koji su naučili voljeti sebe, dobivaju najviše ljubavi i poštovanja od drugih!! No, ljubav prema sebi nemojte pobrkati sa samoljubljem i bahatošću! Vrijeme je da povratite vjeru u sebe, i da ona misao, ja to mogu, ja to znam, ja to hoću, postane Vaša svakodnevna stvarnost. Strah je kronični neprijatelj na putu napretka, jer koči sve vaše pokušaje, a i znak je nepovjerenja u sebe i inteligenciju prirode. Osim toga strah je krivac za sve vaše negativne i destruktivne misli, koje u konačnici postaju auto destruktivne. Vaša uvjerenja oblikuju vaša iskustva. "Dogodit će vam se prema vašem vjerovanju" kaže Biblija.

1 komentar:

  1. Nađeni Bog


    nađeni Bog

    Ne traži Boga mišlju; u praznini
    u kojoj se misao, tamna sjenka, gubi

    Uza te Bog je,
    uvijek u blizini,
    U stvarima oko tebe,
    u zvuku i muku.

    Bog ti je uvijek
    najbliži od svega
    Diraš ga rukom,
    gledaš ga u boji neba

    Bog ti se smiješi iz jednog dragog lica
    i plaši te iz svake stvari: nema tajne

    Ne pružaj miso u praznu daljinu
    Uza te Bog je.
    Otvori sva čula:

    na tebe svjetlost s ljetnog neba pljušti
    Bog oko tebe sja treperi, miriše i šušti.

    A.B. Šimić

    OdgovoriIzbriši

DAVORKA I NJEN SVIJET