nedjelja, 6. ožujka 2011.

Sonata claro de Luna - Richard Clayderman

1 komentar:

  1. ..neznam,u zadnje vrijeme

    ...neznam,u zadnje vrijeme mi se desava osjecaj da kazem sebi--covjece,pa ja san ziv...ja san svjestan da san ziv..ja postojim..i onda stanem gledam oko sebe.,stvari.,sunce,,nebo..pa gledam ruke..osjecam ruke,zivot..na tren misli stanu sretan samo sto sam tu,sto postojim.,i tada bilo sto da radim ko da to po prvi put radim.,svaki trenutak je osvijesten,jer..i pijem vodu i imam osjecaj da ona pije mene...sta ja to iman procitat o sebi a da to nije u meni.,treba samo volit sebe.,tebe.,svakoga...,jer ulaznica za takav predivni svijet koji je u nama se placa samo ljubavlju..sta ja to iman otkrivat a da vec nisan.,ponukan zeljama i strahovima nakratko u vjecnosti zaboravih to.treban se samo prisjetit.,a recept za to je Ljubav...i mane i vrline i dobre stvari i lose stvari i greske sta radin svjesno i nesvjesno i strahovi koje trpan i sve ono sto ne volin kod sebe,.a uvik zaboravljan da podsvijest nema smisla za humor ona sve svaca ozbiljno...ah ta podsvijest...i onaj mali damir u meni sta se boji ponekad sebe.,i svojih gresaka i onoga sto ce bit i kad ce bit...i uma koji je sposoban u kratkom vremenui,prec iz euforije u tugu..ma dodjite i vrline i mane i tuge i radosti ma ja vas sve volin.,sve sto mi Bog salje ja puno puta nevidin svrhu pa se brinem kako zasto,.sve nek se desi nek bude blagoslov.,jer sve su ionako lekcije u zivotu.,a ja san kampanjac vjeciti student,jednog dana cu i naucit da sve sto treban bit je cista priprosta jednostavna ljubav koja sve svaca koje sve prasta koja nikom ne sudi.. ...od trnje do zvijezda s konja na magarca i opet sve ispocetka...ma sve to je zivot...i nek ponekad ispadnem budala a ponekad pametan ponekad fin ponekad bezobrazan...pa i moje misljenje o necemu nista to nije trajno..sve su to valovi.,ponekad je bonaca ponekad oluja.,ponekad su stijene i skrape tako blizu pa se valovi odma odbijaju o njih...ma zivote moj..koji mi ponekad nisi jasan kojii mi ponekad izmices koji mi ponekad dajes a ponekad sio sebican i uzimas...zivote moj...igraj se i plesi...jer jedino je beskrajna ljubav istina..a ja to odavno znam...nemoran nigdi ic nemoran nigdi stic...vec jesan tu di jesan i di moran bit...vec jesan nemoran micat ono sto nisan.,nego zavolit sebe svoju sjenu i dopustit Bogu da bude Bog u meni...ja san samo instrument...pa nek svira moj Gospodin...i sonatu tuge i odu radosti.,sve sviraj dragi Boze smijmo se i placemo skupa...placemo kad smo tuzni placemo kad smo sretni...smijmo se kad smo tuzni smijmo se kad smo sretni...lipo se je trudit i bit Čovijek-- kako bijase na pocetku tako i sada i u vazda i vjeke vjekova... Čo-vjek .Mir i Dobro.......

    A sad adio

    OdgovoriIzbriši

DAVORKA I NJEN SVIJET