nedjelja, 23. siječnja 2011.

Sophie Zelmani - Yes I Am

1 komentar:

  1. izgubilo se jedno mladunce u prasumi,.. i trazeci put natrag svojima ugledao je tigra, kako trci prema njemu,.
    brzo je poceo razmisljati, ali nista mu nije padalo na pamet,. dok nije ugledao u blizini kosti na podu,.. i pridje im i poce ih grickati,..

    kad je tigar bio toliko blizu da ga napadne, mladunce je glasno viknulo:
    AH TAJ TIGAR KOJEG SAM TAMAN SMAZNUO,.. JES BIO DOBAR,.. smajlic2
    i kako to cu, brzo se okrenuo, i prepadnut na smrt pobjegao misleci: LJUTITOG LI MLADUNCETA,... SKORO JE I MENE POJEO,..

    to je sve promatrao jedan majmun... i posao je za tigrom, i sve mu prepricao kako ga je mladunce prevarilo,.. tigar se razbjesnio i rekao:
    ZLOCESTO MLADUNCE,.. SAD CES MI PLATITI!!!
    do malo je mladunce vidjelo da se vraca tigar sa majmunom na sebi,.. i pomislio,.. joj majmuna prevaranta,.. sta cu sada?!?!?!?
    poceo je razmisljati,.. i odjednom mu pade na pamet,..

    okrenuo se ledjima prema tigru,..
    i kad se ovaj priblizio i poceo se spremati da ga zagrize,.. mladunce je povikalo:
    JES LJENCINA OVAJ MAJMUN.. IMA SAT DA SAM GA POSLAO DA MI DONESE JOS JEDNOG TIGRA,.. I JOS GA NEMA...

    OdgovoriIzbriši

DAVORKA I NJEN SVIJET