nedjelja, 23. siječnja 2011.

DREAMER

1 komentar:

  1. Istinita priča

    Jedan grčki dobrotvor i humanista je dobio posebno priznanje za svoj nesebičan rad.
    Kad je ustao da se zahvali ispričao je slijedeće:

    Za vrijeme rata 1943 god. imao sam 10 godina i pred mojim očima je jedan vojnik na motoru naletio na minu. Prizor me je šokirao, a onda sam uzeo malo ogledalce sa retrovizora i dugo vremena poslije toga je moja glavna igra bila da postavljam ogledalce u rupe u zemlji tako da hvatam sunčevu svijetlost i pomoću odsjaja je upravljam na mjesta do kojih ona inače ne bi došla.
    Kada sada rezimiram moj život zapravo mi se čini da sam tu igru nastavio sve do sada. Jedino što sam radio je bilo to da sam se postavljao uvijek poput ogledalca prema ljudima, koji su bili u velikoj potrebi, tako da se Božja ljubav reflektirala sa mene na njih.

    _________________
    Pjesma si Ti srca mog...

    OdgovoriIzbriši

DAVORKA I NJEN SVIJET