subota, 20. srpnja 2013.

Tko god misli drugačije ,ima pravo na svoje mišljenje! Moje je da samo volim... I VOLIM !

DAVORKA I NJEN SVIJET

20.07.2013.


Svi imamo poslanje ,u ovim Zemaljskim previranjima,sastanke i rastanke,rođenja i smrti,veselja i suza,dani i noći,kiše i sunca!
Sve koje sam ikada povrijedila,molim da mi oproste,bilo je u neznanju i isto tako oprostila sam svim svojim životnim putnicima,koji smo u jedno periodu života putavali istim vlakom.
Znam ,samo jedno,da ništa neznam,i pitanje je dali ću ...
Znam,da ovo što imam u sebi je DAR LJUBAVI ,BOGA ,zovite kako god to hoćete...
Znam da sam uvijek nesebično djelila sve moje i sebe samu.
Znam da su moje ruke,energija,ljubav ,svjetlo,za sve na ovoj planeti zvanoj Zemlja,bez obzira,na boju kože,naciju,vjeru,porijeklo...
Tko god misli drugačije ,ima pravo na svoje mišljenje!
Moje je da samo volim...
I VOLIM !
Dobra Fida Točkica-Davorka Knežević

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET