ponedjeljak, 22. travnja 2013.

UDRUGA FIDA ZA POBOLJŠANJE KVALITETE ŽIVOTA I UNAPREĐENJE ZDRAVLJA

DAVORKA I NJEN SVIJET

Da Vam objasnim i naziv stranice *FIDA*
Mi smo
.registrirana ,neprofitna
UDRUGA FIDA za poboljšanje kvalitete života i unapređenje zdravlja!Oboje kao terapeuti,sa svojim suradnicima,pomažemo ljudima dovesti u ravnotežu svoj um,energiju i duh poznatim tehnikama.



Dugogodišnjim radom i učenjem,došli smo do spoznaje da je TEHNIKOM FIDA
moguće riješiti sve vrste bolesti,bez obzira na stupanj oboljenja.Samim radom i učenjem,te primjenom poznatih tehnika alternative i klasične medicine,moguće je

nositi se sa svakom bolešću i problemom.Mi vam nudimo da nam poklonite povjerenje,zauzvrat mi vama zdravlje i blagostanje.Samo zdrav čovjek može biti sretan,zadovoljan,uspješan.
Svatko tko kaže da se bolest može ukloniti preko noći,ili nekim čudom su notorne laži.
Za svaku bolest je potrebna opća suradnja terapeuta i osobe .Određen broj terapija za iscjeljenje,kao i terapija za održavanje tog stanja.
Za iscjeljivanje nije dovoljno lječiti samo posljedicu-e,bez uzroka bolesti nema izlječenja.
Mi smo tu....nova TEHNIKA FIDA!
Uz to radimo i



REIKI,PRANA,PRANA U BOJI,BIOENERGIJA,REKONEKCIJA,TIBETANSKA MASAŽA,RADIOSTEZIJA,ENERGETSKA MASAŽA,PSIHOLOŠKI RAZGOVORI I SAVJETI,DIJAGNOSTIKA BOLESTI I PROSTORA,ČIŠĆENJE PROSTORA OD SVIH NEGATIVNOSTI,SKIDANJE CRNE MAGIJE I OSTALIH NEGATIVNOSTI,ZAŠTITA OD CRNE MAGIJE,VIDOVITOST,TAROT,AFIRMACIJE ZA LJUBAV,NOVAC ZDRAVLJE
i još mnogo toga...

S ljubavlju -Neka vas čuvaju anđeli i dragi Bog
FIDA- Davorka i Filip

Broj mob. 00385 0911803959
e-mail fida.fida60@gmail.com
Pijavišće 27,Podsused 10090
informacije i naruđžbe 18-20 h

BIĆE
Biće je drvo,
Biće je cvijet ,
Biće je cijeli svijet.
Biće sam ja .
Bići ti.
Biće smo svi mi!
Napisala Ema -9 godina-

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET