subota, 15. prosinca 2012.

Neke od životnih priča-FIDA

DAVORKA I NJEN SVIJET
 Patry-

Patry M. Patrysa (Patricia Matus)




Prica o mom prijateljstvu sa Davvorkom i Filipom nije obicna prica..to je nesto sto bi ja nazvala KISMET ONO STO JE OD BOGA DANO,iako sam i sama alternativac moram podejliti sa vama moje misljenje ,moju,impresiju i zahvalnost energijama koj
e su me spojile sa njima..kada sam sto ludskom pakosti i svojom neopreznoscu pala na 10 %,svoje snage izvukla me Davorka ,sada to radi mojoj maloj djevojcici,naravno detelji nasih problema nisu nesto sto bi Vama bilo zanimljio..ono sto jeste zanimljivo je to da mogu da kazem samo rijeci pohvale za oboje ,kao terapeute,a ponajvise ljude.....moja podrska,pohvala i ljubav,neka vas prate na vasem putu...i topla preporuka svima

Photo: Prica o mom prijateljstvu sa Davvorkom i Filipom nije obicna prica..to je nesto sto bi ja nazvala KISMET ONO STO JE OD BOGA DANO,iako sam i sama alternativac moram podejliti sa vama moje misljenje ,moju,impresiju i zahvalnost energijama koje su me spojile sa njima..kada sam sto ludskom pakosti i svojom neopreznoscu pala na 10 %,svoje snage izvukla me Davorka ,sada to radi mojoj maloj djevojcici,naravno detelji nasih problema nisu nesto sto bi Vama bilo zanimljio..ono sto jeste zanimljivo je to da mogu da kazem samo rijeci pohvale za oboje ,kao terapeute,a ponajvise ljude.....moja podrska,pohvala i ljubav,neka vas prate na vasem putu...i topla preporuka svima
terapije smo polazili suprug i ja ....to nisu bile samo terapije,to je bio razgovor, šala, savjeti o životu i svemu oko nas, ugodno druženje sa dvoje prekrasnih ljudi!!! A same terapije reikija i rekonekcije pomogle su nam da vidimo neke stvari koje smo potisnuli, da se otvorimo nekim novim načinima života u dvoje, da se otvorimo jedno prema drugom...i preporučila bih da se uvijek ide u dvoje ako treba jer samo tada se može shvatiti kako rastemo poslije tih terapija...hvala dragi moji!!!R.M.P.

Renata Mihetec Piškorić ispod ovoga se ja potpisujem sa ljubavlju prema to dvoje divnih ljudi!!! ( zaboravila sam to napisati ranije )..sorry!!!
 još jedno mišljenje o našem radu....


IK
otvoreni,brbljavi,puni savjeta i humoraaaaa...terapije su pozitivno utjecale na mene i pomogle mi da riješim probleme na psihičkoj i fizičkoj bazi..I.K.

 Ljiljana Ozmec

Kad bi se ponovno rodila, a veliš da hoću, htjela bih da ranije dođeš na moj put ili ja na tvoj. Da više vremena imam za biti u tvom svijetu, ne želim reći alternative, nego drugačijeg pristupa. Jer ništa u životu nije crno-bijelo, nego uz tebe i tvoju ljubav je obojano bojama. Da nije tebe i Filipa moj mali Tin (unuk) bi još uvijek spavao u svom svijetu ili bi zauvijek zaspao. Znala sam ja i za reiki i za vodene tokove i za glazbu svemira ali tek kad sam vidjela kako se naš Tin, naš anđeo budi, shvatila sam koliko je snažna tvoja energija u reikiju. Pa prva suza, radovale smo se beskrajno. Toliki napredak u kratko vrijeme da se i doktori iznenađuju. Ali ja znam da samo tvoja ljubav i znanje ga ozdravljaju, da ne zaboravimo, ipak uz Božju pomoć.

BTB, tebe i Filipa i sve tvoje mile (obitelj i prijatelje, a hvala Bogu, među njima sam i ja)

Ljiljana Ozmec ( ne stavljam inicijale, jer stojim iza svake svoje riječi) 










Davorka in njena energija te enostavno "posrkata" vase. Na prizemljen in človeški način, ti pove kako in kaj. Pri njen sem imel zdravljenje z Reconection energijo. Lahko rečem, da so me njene terapije, potisnile naprej v razvoju in notranji rasti. Po dolgem času sem , jaz zopet jaz in na pravi poti. Hvala... Toni
 


Pismo i riječi tate Bebe Tina,moje jedne od mnogih ljubavi♥
ZOVEM SE MARIO I OTAC SAM 5 PREKRASNE DJECE.IMAM ČAK I ŽENU...HA,HA,KOJA SE ZOVE ANA.PETO DIJETE SE ZOVE TIN I ON IMA PROBLEME U RAZVOJU,ZAOSTAJE NEKIH 3-4,MJESECA ZA OSTALOM DJECOM.TETU DAVORKU-FIDU.SMO UPOZNALI PREKO NAŠE KUME SANJE.
TETA DAVORKA JE VEDRA,DRAGA, I KAKO JA ZNAM REČI POZITIVNO,,OPIČENA,,OSOBA.KAD DOĐEMO KOD NJE TIN SE
OPUSTI,UMIRI,I NAOČIGLED JE ZADOVOLJNIJA I SRETNIJA BEBA.TIN JE OTKAD DOLAZIMO NA TRETMANE KOD TETE DAVORKE,,,STRAŠNO,,NAPREDOVAO.IMAO JE I PROBLEM SA ŠLAJMOM IZ NOSA KOJI NISMO MOGLI OČISTITI I VELIK PROBLEM SA SINUSIMA KOJE SMO SA TRETMANIMA UVELI U RED.TIN IZ DANA U DAN JE SVE BOLJE
I ZATO SMO VELIKIM DIJELOM ZAHVALNI NAŠOJ TETI DAVORKI-FIDI.!HVALA VAM!



iz srca i duše Vam zahvaljujemo,na iskrenosti...jer mi smo samo božji sluge,koje njegovu milost daruju vama i onima kojima je to najpotrebnije ,s ljubavlju FIDA-Davorka i Filip

1 komentar:

  1. Suze mi dođu od ganuća...samo pružena ruka je ruka prijatelja

    OdgovoriIzbriši

DAVORKA I NJEN SVIJET