ponedjeljak, 3. prosinca 2012.

ANĐEOSKE PORUKE

DAVORKA I NJEN SVIJET
 Hvala vam za vašu predivnu pomoć i za priliku što živimo u ovim izvanrednom vremenima!


ANĐEOSKA MOLITVA

Voljeni anđeli,
molim vas da uvijek blagoslovite i vodite moj životni put, za najviše dobro svih..
Blagoslovite moju obitelj, prijatelje, zajednicu u kojoj živim i cijeli svijet..
Pomozite mi da budem instrument vaše božanske ljubavi, ozdravljenja i inspiracije, gdje god išla..
Pokažite mi što još mogu učiniti kako bih živjela u najvećoj ljubavi i učinila više da pomognem drugima..
Hvala vam za vašu predivnu pomoć i za priliku što živimo u ovim izvanrednom vremenima!

Amen









 Opraštam sebi, opraštam svakome, opraštanje me oslobađa!


Opraštanje sebi je prvi korak ka opraštanju drugima. Oprostimo kako bismo se oslobodili tereta prošlosti. Oprostimo svakome tko nas je povrijedio, jer opraštanje je najveća moć iscjeljivanja. Duša raste kroz oprost.


 Blagoslovljeno sam biće i blagoslivljam sve što postoji.


Najveći je blagoslov biti svjestan sebe i biti otvoren sam pred sobom. Tada smo i mi i sve oko nas blagoslovljeni. U svakoj situaciji blagoslovite sve oko sebe, čak i kad vam se čini da je to suvišno ili teško.




Stvaram sklad u svakom trenutku svojega života.


Kako u prirodi postoji sklad, tako postoji i u nama. Živjeti u skladu, znači živjeti s radošću, ljubavlju i duhovnom snagom. Mi smo neodvojivi dio Prirode, a poštivanje i uvažavanje prirodnih zakona približava nas Bogu i donosi sklad, otvara nas anđelima i njihovoj energiji.


 Povjerenje u moju Dušu daje mi sampouzdanje i snagu.


Kad vjerujem u svoju Dušu, moje mogućnosti i sposobnosti cvatu i rastu. Trebamo vjerovati sebi i u sebe, jer je u nama Svjetlo koje treba slijediti. Kad god ćemo djelovati potaknuti dubokom istinom unutar sebe samih, a ne tuđim očekivanjima, bit ćemo pravi primjeri vjerovanja i samopouzdanja.

U svakom djeliću života otkrivam zadovoljstvo.


Zadovoljstvo unosi svjetlost i ljubav u sve naše odnose, u sva naša djelovanja. Zadovoljstvo je užitak koji proizlazi iz Duše i širi se na sve što nas okružuje. Zadovoljstvo je život - život je zadovoljstvo.


 Spremno se prilagođavam svemu u svojem životu.


Kad smo spremni prilagođavati se i slijediti tok misaone energije, mi se otvaramo svojoj Duši i slijedimo njenu svjetlost. Tada ne otežavamo svoje odnose teškim mislima i starim navikama. Učimo od prirode: stablo koje je savitljivo, odolijeva svakom vjetru.

 Jednostavnost je prisutna u svim vidovima mojega života.


Kad osluškujemo što nam govori Duša, osjećamo da je jednostavnost ono što je važno za naš život i duhovni put. Život nam postaje jednostavan i jasan, oslobođen suvišnog.

 Mir ispunjava moje biće. Ja sam mir.


Moja je Duša ispunjena mirom, a taj mir prožima cijelo moje biće. Naš se mir odražava na naše odnose, na razumijevanje, donosi nam sklad i stabilnost. Kad smo mirni, osjećamo sve fine promjene u nama samima. Jer, ako bacimo kamenčić u uzburkano more, nećemo doživjeti ni vidjeti ništa. A ako ga bacimo u mirnu vodu, vidjet ćemo sve koncentrične krugove koji će se pojaviti. Isto je tako s nama.

 Njegujem dobre međuodnose sa svima.


U zdravom međuodnosu nema vrednijeg i manje vrijednog. U zdravom smo međuodnosu jednako važni, jednako vrijedni. Kad poštujemo svoje međuodnose, tada nam se zajednički ciljevi približavaju. Kad između sebe stavimo znak jednakosti, tada se obostrano nadopunjujemo i nadograđujemo.



 Povjerenje u moju Dušu daje mi sampouzdanje i snagu.


Kad vjerujem u svoju Dušu, moje mogućnosti i sposobnosti cvatu i rastu. Trebamo vjerovati sebi i u sebe, jer je u nama Svjetlo koje treba slijediti. Kad god ćemo djelovati potaknuti dubokom istinom unutar sebe samih, a ne tuđim očekivanjima, bit ćemo pravi primjeri vjerovanja i samopouzdanja.


Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET