nedjelja, 5. kolovoza 2012.

MI

DAVORKA I NJEN SVIJET



 Mi ne možemo ništa promijeniti, sve dok to ne prihvatimo.
 
Ništa po čovjeka nije gore nego da bude potpuno shvaćen.
 
Zdrav čovjek ne muči druge. Oni koji su mučeni po principu se pretvaraju u mučitelje.
 
Ne mogu reći za sebe da vjerujem. JA ZNAM. Imao sam to iskustvo da budem obuzet nečim što je mnogo jače od mene, nečim što ljudi nazivaju bogom.
 
Sve što nas iritira kod drugih može nas dovesti do shvaćanja nas samih.
 
Tvoja vizija će postati jasna tek kada pogledaš u svoje srce. Tko gleda izvan svog srca – sanja. Tko gleda unutar svog srca – budi se.
 
Osuda ne oslobađa, već guši.
 
Ako čovjek ne razumije drugu osobu, on će težiti da je smatra budalom.
 
Ako postoji bilo što, što bismo željeli promijeniti kod našeg djeteta, prvo bismo trebali ispitati i vidjeti, da to nije nešto što trebamo promijeniti u nama samima.
 glitter butterfly shine lovely graphic
Žalosna je istina da se čovjekov život zbiljski sastoji od sklopa nepomirljivih suprotnosti – dana i noći, rođenja i smrti, sreće i nesreće, dobra i zla. Mi čak nismo ni sigurni da će jedna prevagnuti nad drugom, da će dobro nadvladati zlo, a radost suzbiti patnju.

Carl Gustav Jung

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET