ponedjeljak, 9. travnja 2012.

NISAM BOGATA,ALI IMAM SRCE

DAVORKA I NJEN SVIJET



Nisam bogata...nisam ni najljepša a niti sam bolja od drugih.Sasvim sam obična i dovoljno sretna žena. Za razliku od nekih ja sam bogata duhom a ne materijalno i to je ono što usrečuje mene i ljude koji me okružuju.Nemam želju biti poput drugih,samo želim zadržati ovo što imam a to je ovo malo osmijeha što mi je ostalo i ljubavi dovoljno da je djelim sa drugima...razumijevanje i obzir prema onima kojima sam potrebna. Bila bih puno sretnija kad bi ljudi shvatili da koliko god zlata imali na zemlji neće gore ponjeti ništa i zato uzalud sav taj sjaj što ih krasi izvana. Ja ću moći ostaviti veliko bogatstvo i vječnu ljubav zapisanu u mojim starim bilježnicama u srcima drugih ljudi...ostavit ću nešto što će trajati vječno,što će živjeti...nešto o ćemu će se možda govoriti...moja riječ će putovati a zlato se rastaliti.

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET