srijeda, 12. listopada 2011.

meni najdraze izreke

DAVORKA I NJEN SVIJET
meni najdraze izreke

"Imaj na umu da su veliki uspesi i velike ljubavi spojeni sa velikim rizicima.
Kad gubis nemoj izgubiti pouku koju iz toga mozes izvuci.
Nemoj dozvoliti da zbog malog nesporazuma izgubis veliko prijateljstvo.
Podeli svoje znanje sa drugima. To je put da postaneš besmrtan.
Presudi svoj uspeh po onome cega si se morao odreci da bi to postigao.
Ne smej se snovima drugih ljudi.
Zivi dobrim i casnim zivotom. Kada ostaris moci ces se osvrnuti i jos jednom uzivati u zivotu."
Dalay Lama

"Uvijek će biti ljudi koji će htjeti da vas povrijede,ali trebate nastaviti vjerovati,
samo budite oprezni."
Gabriel García Márquez

"bjela maramica kojom danas taremo suze sutra je rubac kojim osmjehom masemo zivotu..."
" kad podjes da se rastuzis rastuzi se sa znanjem da time samo pravise vise dubine za sutrasnji osmjeh

1 komentar:

  1. ***
    „Znaš li ti zašto se većina ljudi tek tako muva po svijetu ne čudeći se nad svim onim što vidi oko sebe? - To je zato što se svijet pretvara u naviku. Niko ne bi vjerovao u svijet da nijesu upotrijebili mnoge, mnoge godine da se naviknu na njega. To se lako može uočiti kod male đece. Ona su toliko zadivljena svim onim što vide oko sebe da ne vjeruju sopstvenim očima. Zato i pokazuju prstima na sve strane i raspituju se o svemu što vide. Ali mi odrasli smo drugačiji. Mi smo sve viđeli već toliko puta da nam svijet izgleda dat... Izgledalo mi je tako beskrajno tužno što smo mi ljudi tako sazdani da se naviknemo na nešto toliko nepojmljivo kao što je život" (J. Gorder - Sofijin svet)

    Drago mi je viđeti da ima još onih koji se ne navikavaju....

    OdgovoriIzbriši

DAVORKA I NJEN SVIJET