subota, 16. srpnja 2011.

ZDRAVLJE

DAVORKA I NJEN SVIJET
ZdravljeZdrav prosjak je sretniji od bolesnog kralja.

Zdrav čovjewk ima tisuću želja, a bolestan samo jednu. - Da ozdravi.

Čovjek pola života provede gubeći zdravlje, a drugu polovicu provodi pogušavajući ga vratiti.

Liječi se dok si još zdrav.
U zdravoj jabuci, zdrav je i crv.

Sreća je dobro zdravlje i slabo pamćenje.

Moja se bol razlikuje od svih drugih; ona mi se sviđa, raduje me; moja je bol ono što želim i moja je patnja moje zdravlje. Čemu dakle da se žalim, moja bol dolazi iz moje želje; moja želja postaje moja bol, ali mi je toliko ugodno to željeti da divno patim, i toliko je radosti u mojoj patnji da uživam u bolesti.

Prema sreći se trebamo odnositi kao prema zdravlju; uživati u njoj kad je dobra, biti strpljiv kad je loša.

Oni koji se ne brinu o vlastitom zdravlju mogli bi bar imati toliko dostojanstva i odmah leći u grob.

Nije trik ostati zdrav, treba naći bolest koja vam se sviđa.

Sloboda je za jedno društvo ono što je zdravlje za pojedinca.

Zdravlje bez novca - gotovo je bolest.

Skupo je ono zdravlje koje se u apoteci kupuje.

Ljudi su najbolji kad su najlošijeg zdravlja.

Najveća je od svih ludosti – žrtvovati svoje zdravlje, ma šta to bilo; zbog stjecanja imovine, zbog napredovanja u službi, zbog učenosti, zbog slave, a da o toj slasti i kratkotrajnim užicima i da ne govorimo. Što više, zdravlju treba sve podrediti.
Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja.

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET