utorak, 28. lipnja 2011.

ja -----------,,,ti .......spremna,spremni

DAVORKA I NJEN SVIJET
.Ti si spremna...ukoliko ti se to pitanje pojavilo...I sada ti vise ne mozes pobeci, jer sve vise osecas da ti je moje prijateljstvo vrednije od svojih starih prijateljstava.
A ja cu te obilaziti, necu te ostaviti samu.Bilo gde da se budes kretala, ja cu biti nalik senci uz tebe.
A ubrzo ce usporedbe biti tu...da li ces odabrati staro ili novo.Novo se vec rodilo u tebi.Ubrzo ces to moci i videti,sada je pitanje da li ces napustiti mene ili stare lagodne strukture zivota.Bice ti veoma tesko da me ostavis.Ubrzo ces to otkriti.Prvo treba da se zaljubis u mene, i tada izbor nece biti tezak.Ti si spremna za to...a strah je prirodan. Ali mi dopusti da ti kazem nekoliko stvari, prvo, ako ti stvarno imas prijatelje, i ti ih nazivas starim prijateljima, oni ce te shvatiti.Ako te oni ne mogu shvatiti, ako ne budu mogli razumeti tvoje promene, oni ti nisu prijatelji, oni nisu uopste stari dobri prijatelji.Prijateljstvo uvek dopusta prostor za nesto drugo.Inace takvo prijateljstvo nije pravo, to je lazno prijateljstvo...to moze biti samo poznanstvo...to nije vredno brige....O

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET