petak, 29. travnja 2011.

Snaga i Energija ljudi može promijeniti svijet

DAVORKA I NJEN SVIJET,Snaga i Energija ljudi može promijeniti svijet
U knjizi "Kreativna vizualizacija" Shakti Gawain pronašla sam jednu lijepu meditaciju za samoiscjeljivanje

Sjednite ili lezite, dišite duboko i opustite se. Počevši od vrhova prstiju, preko stopala, nogu, odnjeg dijela trbuha itd., usredotočite se na svaki dio tijela pojedinačno i prenesite mu poruku da se opusti i oslobodi pritisaka. Osjetit ćete kako se pritisci tope i otječu.

Ako želite, primijenite meditaciju za otvaranje centara energije da bi vaša energija stvarno počela teći.

Sada zamislite zlatnu, ljekovitu svjetlosnu energiju svuda oko svog tijela. Pokušajte ju osjetiti, doživjeti. Uživajte u njoj. Ako vam je određeni dio tijela obolio, zapitajte ga ima li poruku za vas. Pitajte postoji li nešto što morate shvatiti, učiniti u tom trenutku ili uopće u životu.
Ako dobijete odgovor, učinite sve da ga razumijete i slijedite. Ako ne dobijete odgovor, nastavite taj proces.

Sad uputite posebno nježnu, ljekovitu energiju u taj dio svog tijela, ili u bilo koji drugi kojemu je potrebna, i promatrajte, a možete i osjetiti, kako se iscjeljuje. Možda ćete zaželjeti prisutnost svojega vođe ili bilo kojeg učitelja ili iscjeljitelja da vam pomogne u liječenju.
Zamislite da se problem rješava i oslobađa energiju ili bilo koju sliku koja vam donosi pomoć.
Sada zamislite sebe u savršenu zdravlju. Zamislite sebe u različitim situacijama - osjećate se dobro, aktivno i zdravo. Gledajte sebe kao božanstvenu, lijepu osobu koja zrači.

Afirmacije

Sada sam prošao sve putove bolesti. Slobodan sam, zdrav!
Sada zračim zdravljem i energijom!
Volim i prihvaćam svoje tijelo u potpunosti!
Ja činim dobro svom tijelu i moje tijelo čini dobro meni!
Ja sam pun energije i vitalnosti!
Moje je tijelo uravnoteženo i u potpunom skladu s univerzumom!
Zahvaljujem za sve bolje zdravlje, ljepotu i vitalnost!
Ja zračim savršenstvom. Moje tijelo i um sada izražavaju božansko savršenstvo.

Svaki put kad meditirate zamislite sebe isključivo u savršenom zdravlju, okružene zlatnim ljekovitim svjetlom. Nemojte posvećivati više moći i energije tom "problemu", osim ako osjećate da postoji još nešto što morate razumijeti u vezi s tim.


Uživajte u prekrasnoj meditaciji!

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET