subota, 30. travnja 2011.

The Butterfly Colors Song

MOJ KORAK U REIKI

Već godinama koračam stazama mog života. Nekad su bile posute mirisnim laticama ruža boje ljubavi, a nekad obrasle trnovitim viticama koje su se ovijale oko moje duše, dok su oči boje suza molile za pomoć i snagu. U jednom takvom trenutku duševne boli i suza, pred očima su mi se počela pojavljivati velika slova od svjetlosti: "Odabrana si od Boga da budeš..." Bila sam opijena trenutkom, svjetlošću, bojama ljubavi, mirisima radosti...Srce je zapjevalo nezemaljskom harmonijom nota, a duša zaplesala nebesima dotičući krajnje granice Svemira i vraćala se k tijelu donoseći mu slike nekih novih svjetova i vremena. Osjećala sam se slobodna kao ptica koja je otkrila da ima krila koja je mogu ponijeti u visine. Nebesa su slavila vjenčanje ptice i neba, brišući rane srca svojim zlatnim zrakama sunca, ispirući ožiljke duše svojim nebeskim izvorima žive vode, rasvjetljavajući sjećanja tmine srebrnim sjajem svojih zvijezda... Činilo mi se da je ovaj trenutak poljupca zemlje i neba trajao cijelu vječnost. Pred mojim očima su se nizale slike iz mog života, sati rada na sebi, učenje, darivanje sebe i svog vremena drugima, odricanja i patnje koje su me gradile... Shvatila sam da ću dalje biti vođena, jer sam odabrana za nešto veoma važno. Iako mi u tom trenutku mnogo toga još nije bilo jasno, prepustila sam se vodstvu mentalne ruke koju sam osjetila kao toplinu na svom dlanu desne ruke i kasnije na svom desnom ramenu. Dodir te mentalne, tople ruke ulijevao mi je povjerenje i sigurnost, da više nikada neću biti sama i da netko, tko može sagledati moj životni put u cijelosti i cilj kamo idem, brine da učenje koje slijedi prođe što bezbolnije. Put me odveo DO FILIPAkoji je nakon nekoliko mjeseci postao moj učitelj REIKIJA. Zakoračila sam u REIKI raširenih ruku i otvorena srca. Shvatila sam da me je Božja ljubav i mudrost dovela do mog zemaljskog učitelja i do ove metode koja je u tom trenutku za mene bila poput blagoslova. Od prvog trenutka kad sam bila dotaknuta REIKI energijom, do danas, u svakom trenu otvaram se toj Božjoj ljubavi i mudrosti da bude moj put, misao, da kroz mene izriče svoje istine i svoju riječ, da kroz mene ljubi i iscjeljuje, da se potvrđuje kroz moja djela... Moj korak u REIKI bio je kroz mala, uska, jedva zamjetljiva vrata, kroz koja sam morala ući pognute glave, ali kad sam nakon prolaska kroz vrata podignula pogled k visinama preda mnom se pojavila svjetlost REIKIJA duginih boja i mentalni REIKI učitelji s Božjom mudrošću na usnama i ljubavlju u srcu koja me i danas prati na mom putu u vječnost.

DAVORKA I NJEN SVIJET

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET