subota, 19. ožujka 2011.

Meri Cetinić -Ja sam žena

DAVORKA I NJEN SVIJET

1 komentar:

  1. Znam da će danas biti sve onako kako samo mogu poželjeti. Znam da ću se osjećati posebnom i voljenom, maženom i paženom...
    Buket crvenih ruža na stolu. U kadi miomirisna pjenušava kupka sa pokojom laticom a oko kade upaljene svijeće. Uz laganu muziku, spuštam svoje umorno tijelo u vruću vodu. Sklapam oči i uživam u mirisu i toplini vode i treperavom svijetlu svijeća... Mogla bih zauvijek ostati tu u kadi, sa čašom crnog vina u ruci. Ovdje sam zaštićena od svega ružnog, hladnog i neželjenog. Oko mene i u meni samo ljepota, mir, spokoj i slatka omama. Ostajem u kadi sve dok mi se koža i duša ne napiju mirisa i spokoja. Izlazim iz vode nova, očišćena i blaga, nova ja. Oblačim se sporo... dodir donjeg rublja je kao povjetarac na mojoj koži. Čarape me miluju po nogama kao paučina. Oblačim svoju omiljenju haljinu, haljinu u kojoj se uvijek osjećam tako ženstveno, nježno a opet i sexy. Podižem kosu i kopčam je visoko na zatiljku tako da oslobađam pogledu vrat i ramena. Stavljam srebrnu ogrlicu i iste naušnice. Stavljam par kapi parfema na zapešće i vrat i njegov miris me potpuno zanosi.
    Osjećam se lijepo i dobro u svojoj koži. Znam da sam voljena, mažena i pažena.
    Zavem taxi, uzimam torbicu i oblačim kaput. Do restorana ima pola sata lagane vožnje. Vozeći uživam u večeri koja je tek počela i razmišljam o tome kako će ovaj dan biti poseban za mene. Kako će uskoro i moje nepce uživati u dobro znanim okusima jela i vina. Cijelo moje tijelo i duša je spremno za užitak. Večer polako pada i ja ulazim u restoran. Naravno da je sve puno, za svakim stolom zaljubljeni par... ljudi šapuću, smiju se, zaljubljeno se gledaju i drže za ruke preko stola. Cvijeće, zapaljena svijeća i vino na svakom su stolu, Svira lagana muzika. Da to je to... ono što sam poželjela. Zastajem i pogledom tražim svoje mjesto, prilazi mi poznati konobar i smiješi mi se. Govori mi: Vaše mjesto vas čeka. Skidam kaput i on ga odnosi. Krećem prema malenom stolu pokraj prozora. Na stolu cvijeće i upaljena svijeća. Uzimam menu iako već znam što ću naručiti. Konobar mi prilazi i kaže: Kao i obično gospođo ili želite nešto drugo. Kao i obično, odgovaram. Donosi mi vino i vodu i toči. Vino je crno, trpko i grije me. Preplavljuje me toplina po cijelom tijelu i omamljuje mi dušu i srce. Uživam u ovoj ambijentu i u žagoru ljudi oko mene. U toplini njihovih riječi i pogleda. Stiglo mi je i željeno jelo. Beskrajno uživam u njegovom mirisu i okusu.
    Ova je večer točno onakva kakvom sam je i zamislila. Volim ugoditi nekome koga volim, napraviti da se osjeća posebnim, voljenim, maženim i paženim pa makar to bila i ja sama
    je... a da bi mogao voljeti nekoga, moraš znati prvo voljeti sebe.
    Ja sam prvu lekciju dobro naučila... i spremna sam učiti dalje
    __________________
    Nikad ne reci nikad !

    OdgovoriIzbriši

DAVORKA I NJEN SVIJET