petak, 18. veljače 2011.

Loreena McKennitt - La Serenissima

4 komentara:

  1. Hvala svima koji su me lagali… Pokazali su mi vrednost istine.
    Hvala svima koji nisu verovali u mene… Dali su mi snagu kojom mogu i planine da pomerim.
    Hvala svima koji su me izneverili i moja osećanja zloupotrebili… Učinili su da se probudim.
    Hvala svima koji su me povredili… Naučili su me da pobedim bol.
    Hvala svima koji... su me iskori...stili i prevarili… Naučili su me da ostanem hladna.
    Hvala svima koji su me zaboravili… Naučili su me da u samoći nadjem snagu.
    Hvala svima koji su me povredili… Pokazali su mi moje jake strane, moju izdržljivost.
    Hvala svima koji su ismevali moje ciljeve… Učinili su me jos ambicioznijom.
    Hvala svima koji su izneverili moje poverenje… Ucinili su me opreznijom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čovjek nije drvo, i vezanost je njegova nesreća, oduzima mu hrabrost, umanjuje sigurnost. Vežući se za jedno mjesto, čovjek prihvata sve uslove, čak i nepovoljne, i sam sebe plaši neizvješnošću koja ga čeka. Promjena mu liči na napuštanje, na gubitak uloženog, neko drugi će zaposjesti njegov osvojeni prostor, i on će počinjati iznova. Ukopavanje je prvi početak starenja, jer je čovjek mlad sve dok se ne boji da započinje. Ostajući, čovjek trpi ili napada. Odlazeći čuva slobodu, spreman je da promijeni mjesto i nametnute uslove.

    OdgovoriIzbriši
  3. Da bi nešto dobio moraš nešto i da daš.

    Lahko je odbiti neponuđeno.

    Milost nije u tovaru.

    Darežljiv čovjek u očima lopova je uvijek budala.

    Daj, ali se ne hvali da si dao.

    Poklonjenom konju se ne broje zubi.

    Dobrota vrijedi više od snage.

    Dobrota se nalazi u srcima ljudi.

    Od dobra se bolje ne traži.

    Ponekad je gore ostati dobar nego postati loš

    A dobri i hrabri uvijek postižu svoj cilj u životu zato što se za njega bore istrajno i časno.

    Za one koji misle i čine dobro, nema nesreće.

    Dobra je mnogo, ali je malo onih koji ga čine.

    Dobri ljudi su sreća na ovome svijetu.

    Dobrotu morate naći u sebi.

    Ko je dobar, nije siromašan.

    Ko ne zna čuvati tuđe dostojanstvo, ne zna ni svoje.

    Čovjeka najlakše uništiš oduzmeš li mu dostojanstvo.

    Najbolji čovjek je onaj koji dugo živi i stalno dobra djela radi. (Hadis)

    Nipošto ne potcjenjuj ništa od dobrih djela, pa i da se sretneš radosna lica sa svojim bratom (prijateljem).(Hadis)

    Ruka koja daje uvijek je iznad one koja uzima.

    Bolji je dobar glas nego zlatan pas.

    Dragom često opraštaj, sebi nikad.

    U zlu se čovjek gleda kakav je.

    Ko ne čini nista, zlo čini.

    Za zlato rđa ne prijanja.

    Ko ima obraza, ima i dušu.

    Bolje je činiti malo a dobro, nego puno a loše.

    Dobri ljudi su sreća na ovom svijetu.

    Prava darežljivost ne očekuje ništa zauzvrat. Kakvom nagradom uzvraća svijet oblacima kiše?

    Niste živjeli sve dok ne učinite nešto za nekoga ko vam se nikada neće odužiti.

    Dobra djela ne štete.

    Žrtva malobrojnih spašava mnoge.

    Jedini nacin da imaš prijatelja jest, biti prijatelj.

    OdgovoriIzbriši

DAVORKA I NJEN SVIJET