ponedjeljak, 24. siječnja 2011.

Oliver Dragojević - VJERUJ U LJUBAV

1 komentar:

  1. Zamolila sam Nebo, nek' utiša riječi

    Kojima mi šapuće svakoga dana

    Al' tko može govor ljubavi da spriječi

    Nježan dodir tla, mog unutarnjeg hrama.



    Nebo se nasmiješilo, dugu mi šalje

    Kroz bujicu riječi stihovi preplavljuju

    Ponornica prodire sve dalje i dalje

    Novu zbirku pjesama u meni objavljuju.



    Vagoni već čekaju,tračnice bruje

    Svjetlosnom brzinom impulsi lete

    Kad buka utihne, a Tišina se čuje

    Svi oni iz magle, uzaludno prijete.



    Duginim smo mostom zauvijek mi spojeni

    Svi zajednički puti, vidljivi, nevidljivi

    Anđeoskim nitima brižljivo iskrojeni

    Stihovi razbuktani, ili oni stidljivi.



    Sve su to zapisi bezvremenom ispisani

    Na Svjetlosnom kolodvoru paketi se slažu

    I crteži su spremni, odavna narisani

    U nisku se povezuju, pakiraju i važu.



    Isporuka stiže na adresu tvoju

    Duginim mostom, jer ti voliš boju

    Pastelna, nježna ili zvjezdan sjajna

    Most je neraskidiv, naša veza trajna.



    Zahvalila sam Nebu i riječi zapisala

    Poneku prekrižila, poneku izbrisala

    Poslušala poruku koju oduvijek sam znala

    Zagrlila Svjetlost i izrekla: Hvala!

    OdgovoriIzbriši

DAVORKA I NJEN SVIJET