četvrtak, 27. siječnja 2011.

ništa mi neće ovaj dan pokvariti

i tako,noć,ziMSKA.Iza prozora mrak,svjetla iza prozora drugih zgrada. Sama,a sretna.Moj san,moj mir,moja ispunjena duša,je sad sa mnom.Toliko toga,i toliko svega,konačno ,jasno,oprano,čisto. Svima onima koji su mi bili blizu,koji su me ,,kao,,voljelili,mrzili,pokušavali biti ,ono,što nisu,zahvaljujem na učenju.BILI SU SAMO DOBRI UČITELJI. Bila sam jako bogata,darivala sam,davala,.Jednima stan,jednima auto,plačene kreditne kartice,plačena alimentacija,dobrodošla im ja.A ONI ni shvatili nisu da sam ja bogata,da meni nije problem,davati,dati,i pokloniti. Sretna sam,bez osjećaja mržnje,ispunjena ljubavlju,mislim da ovakvi osjećaji pripadaju rijetkima.Plivam u sreći,zadovoljstvu,treperim,žarim, i volim,.Volim sebe baš takvu kakva jesam,baš takvu žareću ljubavi.

Nema komentara:

Objavi komentar

DAVORKA I NJEN SVIJET