srijeda, 5. siječnja 2011.

Divlje Jagode - Mojoj ljubavi

2 komentara:

  1. Ja sam Anđeo Sretne Misli

    Ja sam Anđeo Sretne Misli. Moje je anđeosko zaduženje čuvati i jačati sve sretne misli Univerzuma. Tu pripadaju i tvoje sretne misli, sve ono što si ikada pomislio, a da te je razveselilo. Kada sretna misao počne gubiti sjaj i jačinu, zazovi me da je dodirom svojih krila ponovo pozlatim i ojačam. Kada ti se čini da si u najtežim i najcrnjim trenucima svoga života, samo jedan moj dodir stvorit će ti nove sretne misli koje će svojim sjajem rasvijetliti tvoju tamu. Ne zaboravi da si ti svjetlo, a tama samo prolazno stanje. Kako će brzo proći, ovisi o tebi. Iako u sekundi mogu rastjerati mrak, neću to učiniti dok god ti ne odlučiš da bude svjetlo. Ja sam način, ali izbor je uvijek tvoj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakve su ti uobičajne misli takva će ti biti i narav tvoje duše-jer misli Duši daju boju.

    OdgovoriIzbriši

DAVORKA I NJEN SVIJET